En güzel 3d oyunlar için 3D Oyun sitemizi takip edin.
3D Oyun Arama

En Son Yorum Alan 3D Oyunlar

Merhaba Editörüm Ben 3D oyunlar sitesinde tam 3 yıldır oyun oynuyorum yeni kayıt oldum bu oyunun da 2,5 yıldır oynuyorum

Editörün Notu:
Merhaba Yiğit, 2.5 yıldır 3doyunlar.net deymişsin ama üyelikte yeni olduğun için gecikmeli de olsa hoşgeldin diyorum 3D: Gülücük

Oyunun diğer yorumları

Editörüm oyun çok güzeldi ama steama geçmesi kötü olmuş anıler depreşti 3D: Üzgün

Oyunun diğer yorumları

Editörüm Yeni Üye Oldum Selam Yokmu 3D: Göz Kırpan 3D: Ağlayan

Editörün Notu:
Hoşgeldin Arda 3D: Gülücük

Oyunun diğer yorumları

Oyun İpucu: Arkadaşlar ilk olarak üye oluyorsunuz.

Sonra -Play- diyerek oyuna başlıyorsunuz. (Browseden de seçebilirsiniz.)
(Oyun yükleniyor.) Team1'e veya Team2'ye geçiyorsunuz.
Üst tarafta, INVENTORY var. Buradan silah, kıyafet satın alabiliyor, değiştirebiliyorsunuz.

Oyunda iken,
Yön tuşları, W-A-S-D.
-Space- (boşluk) zıplama,
Mouseden ateş ediliyor.
R şarjör değiştirme,
C Eğilme, kalkma,
W+Shift (tuşu) hızlı koşma (veya Q tuşu)
U kroki,
F tuşu veya mausenin sağ tuşu nişan alma,
G mayın bırakma,
V kamera açısını değiştirir,
E arabalara binme,
-Enter- sohbeti açar.

Bilgi: Adamların kafasından vurmaya çalışın, daha çabuk ölüyorlar.

Yardımcı olabildiysem ne mutlu bana!

İpuçlarına git - Oyunun diğer yorumları

Bir isteğim olacaktı:
- Oyunda, her bireyin üstünde ismi yazılsın.Yoksa karışıyor.Herkes aynı...

Bu arada 3D oyun sitesi çok güzel...

Oyunun diğer yorumları

Bu oyun geç açılıyor diye biliyordum ama benim bilgisayarımda iki dakikada açıldı 3D: Kafası Karışmış

Oyunun diğer yorumları

Merhaba editorüm ve bütün 3doyunlar.net Oyuncuları Adım Furkan Öncelikle bir sorum olacak.Oyunda görevi başarısız yaptığımızda oyun bulanıklaşıyor ve tekrar açmamız gerekiyor. Bu nedenle oyunu pek beyenmedim. yaptığımız onca bölüm siliniyor. bu soruna çare bulursanız sevinirim. yinede emeğe saygı diyorum. Ve teşekkür ediyorum. 3D: Uykulu 3D: Uykulu

Oyunun diğer yorumları

Editörüm çok teşekkür ederim oyunu çok güzel olmuş ellerinize sağlık herkeze oyunuu tavsiye ederim 3D: Alkış 3D: Sırıtkan

Oyunun diğer yorumları

Afedersinizde oyun bağımlılık yapıyor ne güzel tebrikler yapana

Oyunun diğer yorumları

Editör çok teşekkür ederim hep böyle güzel oyunlar buluyorsun ama bu şahaneydi senin siteden daha iyi bir 3d sitesi yokdur eminim ve çok teşekkür ederim çok güzel bir site içinde her istediğim oyun var ama ejderhanı nasıl eğitirsinin sorununu çözersen çok sevinirim 3D: Gülücük

Editörün Notu:
Düşüncelerin için teşekkürler Oğuzhan. Aslında ejderhanı nasıl eğitirsin oyunu çalışıyor ama oyunu başlatma tuşu gözükmüyor, mause ile rastgele olarak orta kısımlara tıklandığında bulunabiliyor.

Oyunun diğer yorumları

Ben oyunu başlat diyom bana Firefox bu şekilde açamadı diyo. Napcamı bilen varsa yazabilir mi? 3D: Ağlayan

Oyunun diğer yorumları

Editörüm ben bu oyunu eskiden oynuyordum. Ama şimdi Firefox ile girmeme rağmen, 'Bu uygulamayı görüntülemek için bir yan uygulama gerekiyor.' diyor. Ne yapmalıyım? Bilgi verirseniz sevinirim.

Editörün Notu:
Oyunlar firefox trayıcı ile açılabiliyor. Gerçekten de o an uygulama tarayıcıda yüklü olmayabilir.

Oyunun diğer yorumları

3D: Alkış 3d oyunları 8 yaşımda gördüm beğendim şimdi 10 yaşımdayım hala takipteyim editörüm oyunlar çok güzel sizi seviyoruz

Editörün Notu:
Teşekkürler Egehan 3D: Gülücük

Oyunun diğer yorumları

Arkadaşlar bu yorumuma lütfen cevap yazın kriss ve mp45k vs. ne oldu bu arada adım salmon70wolfx bilen bilir oyun süper dustta beklerim LoLLL

Oyunun diğer yorumları

Arkadaşlar yardım edın playa basıyorum sonra ekran geliyor sarı cızgı doluyo bisi iniyo sora yine girmiyor o inen dosyayı ne yapmalıyımm 3D: Havalı 3D: Sırıtkan

Oyunun diğer yorumları

Cok iyi oyun ama oline fudbol oyunlarinin cok olmasini isterdim hepsi insan olsun ama 3D: Dil Çıkartan

Oyunun diğer yorumları

Oncelikle selamlar her kese sayfaya yeni kayt oldum ben sizi Azerbaycandan oyunlarinizi oynuyom cok bayiliyom oyunlara su oline fudbol en superi ama bir sorun var admin ben bu oyunu bir kere oynuyom sonra boyle bir sorun karsilasiyom (Forbidden You don't have permission to access /index/play on this server.
Apache Server at strikersuperstars com Port 80) sorun bu iste 1 kere oynadikdan sonra bu sorun geliyo oyuna yeniden 1 ay sonra giriyom o zaman aciyo 1 ay tamam olmazsa acmiyo nolur admin yardim et cok guzel siteniz var

Editörün Notu:
Öncelikle hoşgeldin sitemize ülkemize Nihat. Bu sorun oyun sitesi ile ilgili bir sorun, yada kullanmış olduğun bir virüs programı.

Oyunun diğer yorumları

Mahalle Futbolu

Sitemizdeki 3d oyunları oynayabilmeniz için sisteminizde Shockwave eklentisinin yüklü olması gerekir.
3D Games - 3 boyutlu oyunlar, sitemizde yayınlanan seçilmiş bedava Shockwave 3d oyunları ziyaretçilerimize ücretsiz olarak sunuyoruz.
“Türkiye nin en iyi seçme 3d oyun sitesi” 3d oyunlarımızı zevkle oynayın. 3doyunlar.net

Nerdeyim: En son yorumlanan 3d oyunlar, 3d oyun yorumlarını zaman zaman takip edin. 3d oyun çözümlerini yorumlardan takip edebilirsiniz.

Kategoriler - Üyeler - İletişim - Gizlilik Politikası - Yardım - Shockwave (Eklenti) - Sitene Oyun Ekle

Erenet