firki'in Oyun Yorumları (13)
Oyun gerçekten çok güzel editörüm elinize saglık

Ya editörüm keşke modifiye de olsa editör brawo 3d 
Arkadaşlar bu oyun 3d degil
bu nasıl site ama diyer oyunlar güzel 
Arkadaşlar oyun baya kolay ve oyunu bitirdim 
Arkadaşlar oyunu bitirdim lewelde bityo

Arabanın markası subaru 
Ben valla yarış yapmıyom geziniyom

Fecebook a bile gönderdim 
Arkadaşlar polis arabasını fırlatın 200 250 o civ

28 Aralık 2009, Pazartesi Arkadaşlar oyun oyun net for sped nos wanted beniyor kötü diyenler utansın 
28 Aralık 2009, Pazartesi Arkadaşlar oyunu bitirdim karanlık bölüm diye bişey yok
Ya bu gokart 