Açıklama ve Nasıl Oynanır?
Oyun ekranından da göreceğiniz üzere oyunumuz çeşitli dosyalardan oluştuğu için yüklenmesi biraz zaman alabilir. Yüklenme işlemi bittikten sonra "
START" diyoruz ve ardından oyun için zorluk derecesi seçiyoruz. Burada üç seçeneğimiz var,
kolay,
orta ve
zor. İlk oynayışınızsa "Easy" kolay olanı yani ilk seçeneği seçin. Bu oyun derecesinde zombiler ilk vuruşta ölüyorlar. Diğer oyun zorluk derecelerinde birden fazla vurmanız gerekiyor.
Oyun kontrol tuşları; klavye yön tuşları ile eli silahlı oyuncumuzu yönlendiriyoruz. Mouse sol tık ile ateş ediyoruz. Mouse sağ tıklama ile silahı öne doğru savurabiliyoruz. (
Bunu mermimiz bittiğinde acil koruma için kullanabilirsiniz)
Oyun hakkında; "
Zombili Köşk" oyunumuzun devamı niteliğinde. Zombili köşk oyunu bahçede geçiyordu. Bu oyunumuz köşkün (binanın) içerisinde geçiyor. Bina içerisindeki zombileri bulup etkisiz hale getirip görevi tamamlamaya çalışıyoruz. Odaların içerisinde mermi ve enerji kutuları bulunuyor bunları alarak yolumuza devam ediyoruz. Eğer alabilirsek silah değişimi için 1 ve 2 tuşlarını kullanıyoruz.
İyi oyunlar.
3Doyunlar.net iyi oyunlar.
Unutmayın;
Zombili Bina oyununa benzer sitemizdeki diğer
3d korku oyunları oynayabilirsiniz.
Yorumculardan ipuçları (
5 ipucu)
- Seymen Karatekin
Oyun için ipuçu;
Merhaba arkadaşlar,
1) Aniden odalara sakın girmeyin zombi saldırabilir ve korkabilirsiniz.
2) Havada uçan eşyalar mermi kutusu ile can kutusudur.
3) Odalara girerken yavaş girin arkası dönük oluyorlar.
Şimdiden iyi oyunlar..
- Tarık Akat
Arkadaşlar
1. Pompalıyı uzak mesafelerde kullanın.
2. Zombi yakınınıza gelirse (sağ tık) ile dirsek geçirin.
3. Bazen arkadan saldırabiliyorlar bu yüzden buna dikkat!
4. Roketatar'ı uzaktan kullanın ki etkili olsun yakında atarsanız can gider.
- Serdar Çifçi
Arkadaşlar
1. Silahımızı (Pompalıyı) uzaktan kullanmayı öneriyorum çünkü yakında pek etkili olmuo ıskalayabiliyor.
2. Silah (Bomba atar) Uzaktan kullanın yakından kullanır iseniz canınız gider.
- Kemal Vural
Arkadaşlar
1.Silahımızı (Pompalıyı) uzaktan kullanmayı öneriyorum çünkü yakında pek etkili olmuo ıskalayabiliyo
2.silah (Bomba atar) Uzaktan kullanın yakından kullanır iseniz canınız gider.
- Metin Mamati
Arkadaşlar her zaman arkanızı kollayım çünkü zombiler arkadanda saldırabiliyorlar. Ayrıca 2.Silah tek kurşunda hasar verir. Kurşun oldukça mutlaka o silahı kullanın.
- İpuçları! Oyunlarımızı oynarken ekran sorunu yaşıyorsanız lütfen 'Tam Ekran' oynayınız.
- - Oyunları açabilmeniz için 'Shockwave' eklentisi yüklemeniz gerekiyor. (Olmazsa oynayamazsınız)
- - Oyunlarımız yüklenirken sorun yaşamak istemiyorsanız 'Firefox' yüklemenizi tavsiye ediyoruz.
- - Oyunları oynarken bilgisayarınız zorlanıyorsa 'Opera' veya 'Google Chrome' tarayıcı tavsiye ediyoruz.
- - Aynı anda birden fazla oynama sayfası açarsanız (Shockwave eklentisi) bilgisayarınız kilitlenebilir.
Zalecki Zalecki - Seymen KARATEKİN
Oyun İpucu: Oyun için ipuçu;
Merhaba arkadaşlar,
1) Aniden odalara sakın girmeyin zombi saldırabilir ve korkabilirsiniz.
2) Havada uçan eşyalar mermi kutusu ile can kutusudur.
3) Odalara girerken yavaş girin arkası dönük oluyorlar.
Şimdiden iyi oyunlar..
İpuçlarına git > Zombili Bina
Ananzaxd Ananzaxd - Ozan KURAM
Güzeldi ama biraz daha korkunc olmalıydı 
merdan155 merdan155 - Şah Merdan Sabak
Güzelmiş vallaha 
warrior6640 warrior6640 - OneManArmyy
Oyun berbat korkulacak yanıda yok bence hem onası zombi
yapamamışlar ama emeğe saygı
bilgili1222 bilgili1222 - Elifduru ASLAN
Birderbire kapıları açmayın zombiler çıkar 
Editörüm bu oyunu 3d oyunlar mı yaptı yoksa başka yerden mi ? 
Editörün Notu:
Oyun bize ait değil Baran.
mekka554 mekka554 - Emirhan Furat
İlk defa korku oyununa yorum yaptım

hasteker1 hasteker1 - gezgin
Bi vuruşluk canları var onuda ben almıyayım 
38kartal38 38kartal38 - Sinan AKTAG
Çok sağolun. Çok güzel oyun bayıldım bu oyuna yha

Eldron Eldron - Seymen KARATEKİN
16 Aralık 2013, Pazartesi Eh işte idare eder 
zombici zombici - Samed Arda Ve Türker GGGGAFASIZ
Korkunç bi oyun ama süper bn daha ilk yerdeki zombide geberiyom.
en korkunç oyun bi şapşal zombi bni yedi.
jedimaster jedimaster - Hüseyin FATİHLİ
Çita gibi koşuyolar aman bunları koşu yarışına sokmasınlar 
Safaa Safaa - Safa Eren AYDIN
Bu oyunun hilesi var binanın dışına çıkıyosun zmbiler gelmio 
nickmickyok nickmickyok - sena
O nasıl cırlama

yenenocuk yenenocuk - Bora Özbilen
Çok hızlılar deli gibi koşuyolar 
3D_Oyuncu_123 3D_Oyuncu_123 - Chainmail
Zombiler çok fena üzerime yürüyo
emeğe saygı 
Spider_Yasin Spider_Yasin - Yasin GÖKMEN
Arkadaşlar ben bu oyuna oyunu gece yağmurluyken oynuyom çok korkuyom falan dedim ama öyle bişi olmadı size şaka yaptım gerçek şimdi ortaya çıktı arkidişler

uzumaki uzumaki - Kaan FİDAN
Oyun artık açılıyo ama zombili köşk oyunu açılıyo bu ne yaaa
Editörün Notu:
Karışıklık olmuş Kaan, şuan düzenledim. Ctrl + F5 ile sayfayı yenileyip deneyebilirsin (Olmazsa, tarayıcı önbelleğini temizleyip deneyebilirsin)
uzumaki uzumaki - Kaan FİDAN
Denedim yine olmuyo ama neyse iyi oyundur her zamanki gibi düşüncelerime göre 
uzumaki uzumaki - Kaan FİDAN
Editörüm daha önce yayınlamadınız ama birdaha söylüyorum oyun açılmıyor 2 saat bekledim yüklenmedi sorun nedir 
Editörün Notu:
Bazı teknik aksaklıklar nedeniyle yorumunuz ulaşmamış olabilir.
Zombili bina ve zombili köşk oyunları düzenlendi ve şuan çalışır durumdalar. İlgin için teşekkürler.
Ctrl + F5 ile sayfayı yenileyin yada tarayıcı önbelleğini temizleyin düzelecektir.
İyi oyunlar.