En güzel 3d oyunlar için 3D Oyun sitemizi takip edin.
3D Oyun Arama

3D Oyunlar3D Yarış › Şehir Yarışları Oyunu

Oyun için işaretler
Oyun Puanı: 4.17
Şehir Yarışları
3D Şehir Yarışları Yarış Oyunu - Muhteşem bir yarış oyunu, rakiplerimizle kıyasıya şehir yarışlarına katılıyoruz, şehir yollarında yarış yapıyoruz. devamı...
Oyun Kategorisi: 3D Yarış
Oyun Oynanma: 5.017.831
Boyut: 4.34 MB
Oyun Türü: Shockwave Oyunlar
Şehir Yarışları Değerlendirme
Derecelendirme: 8.34 / 10 Oy Sayısı: 80,860
Toplam Puan: 337,215 / Yorum Sayısı: 773 adet.
Adobe Shockwave
Oyun için gerekli olan eklentiyi ücretsiz indirin.
Dikkat! 3d oyunu oynayabilmeniz için Adobe Shockwave eklentisinin bilgisayarınızda kurulu olması gerekir.
3D oyunu facebook'ta paylaş Oyunu Tavsiye Et Oyunu Kaydet Oyuna yorum Yazın Oyun yorumlarını okuyun Oyunu Favori listene ekle
Mahalle Futbolu
Açıklama ve Nasıl Oynanır?

Oyun başlangıcı; "PLAY" > Sol üstten "Day" yazan yerden gün ve yer seçiyoruz. Hemen sağındaki yarış alanı ve yarış biçimi seçiyoruz üzerlerine tıkladığımızda "Easy" (Kolay), "Hard" (Zor) seçenekleri çıkıyor isteğimizi seçiyoruz. Sonrasında araba seçimi yapıyoruz. İlk yarışımızı yapıyorsak mecburen ilk çıkan kırmızı arabayı "GO" tuşuna basarak seçiyoruz. Oyun yükleniyor ve açılıyor.

Oyun kontrol tuşları; klavye yön tuşları ile aracımızı kullanıyoruz. "Z" tuşu drift yapmamızı, "X" tuşu nitro kullanmamıza yardımcı oluyor. Oyun sesini ve müziğini kapatıp açmak için sol alttaki seçenekleri kullanıyoruz. Oyunu durdurmak için "P" tuşuna basıyoruz.

Lütfen Dikkat! Oyuna başladıktan sonra araba seçim sayfasında İLK ARABAYI SEÇMENİZ GEREKİYOR. Diğer arabaları seçerseniz OYUNA BAŞLAYAMAZSINIZ. GO butonu sadece ilk arabada çıkıyor.

Eğer yinede göremiyorsanız tıklayıp videoya bakın.

3Doyunlar.net şehrinde iyi yarışlar.

3Doyunlar.net iyi oyunlar.

Unutmayın; Şehir Yarışları oyununa benzer sitemizdeki diğer 3d yarış oyunları oynayabilirsiniz.
Yorumculardan ipuçları (6 ipucu)
  • Eren Kahraman
    Klavye kontrolü
    Arkadaşlar z düğmesi ile drift çekebilirsiniz.
    W düğmesi ile nitro yakabilirsiniz.
    P düğmesi ile oyunu durdurabilirsiniz.

    Yavaşlamamak
    Arkadaşlar yavaşlamamak için virajlara yavaş giriniz.
    Bazı yerlerde karşınıza tır çıkabilir çok dikkatli olunuz.

    Oyun içi görünüm
    Arkadaşlar ilk önce play düğmesine basarak oyunu başlatınız.
    Daha sonra yarış yerleri olacak herhangi birini seçin.
    Ekranda ilk çıkan arabayı seçin diğer arabalar yarış yaptıkça çıkacaktır.
    Go düğmesine basarak yarışı başlatın.

    Nitro
    arkadaşlar ilk yazdığım gibi nitroyu x ile yapıyoruz nitronun dolup dolmadığından emin olmak için sağ alt köşede nitro gözükücektir araç hareket ettikçe nitro dolar.

    Harita
    Arkadaşlar harita sağ alt köşede nitro göstergesinin üzerinde olacaktır.

    Zaman
    Zaman sağ üst köşede olcaktır süre bitmeden yarışı bitiriniz.
  • İbrahim Sıkı
    Arkadaşlar Dönüş Yaparken Şunlara DİKKAT EDİN:
    1. Viraja girerken yavaşlayın virajdayken nıtro basın ve çarpmamaya çalışın.
    2. Sakın hızlı gırmeyın yavaş gırın.
    3. Araba takla atarsa maffolursunuz.
    4. Arabaya zarar gelmez.
    5. Cat the Rabıtte sakın korkmayın çapmadan gıdın geçebılırsınız.
  • Ahmet Ertunç
    Z tuşu ile drif yapabilirsiniz.
    X tuşu ile nitro kullanabilirsiniz yani turbo.
    P tuşu ile oyunu durdurabilirsiniz.
  • Mehmet Umut Şahin
    Arabaları modifiye etmek istiyorsanız süreli yarışlarda çok hızlı, 3 playerli yarışlarda birinci olmalısınız.
    Not: Easy ve hard (kolay ve zor) zorlukları farklı para kazandırmaz, zorluk farklı olsa da aynı parayı alacaksınız.
  • Muhammet Ali Kale
    Play=oyna
    help=yardım
    highscores=yüksek skorlar
    easy=kolay
    hard=zor
    buy=satın almak
  • Semih63
    Aynı vark var gibi çok güzel biraz daha hızlı olsaydı ama ben nasıl oynanacağını gösterimyim Z tirif X turbo ondan sonra normal OK tuşlarıyla oynayabilirsiniz.
  • İpuçları! Oyunlarımızı oynarken ekran sorunu yaşıyorsanız lütfen 'Tam Ekran' oynayınız.
  • - Oyunları açabilmeniz için 'Shockwave' eklentisi yüklemeniz gerekiyor. (Olmazsa oynayamazsınız)
  • - Oyunlarımız yüklenirken sorun yaşamak istemiyorsanız 'Firefox' yüklemenizi tavsiye ediyoruz.
  • - Oyunları oynarken bilgisayarınız zorlanıyorsa 'Opera' veya 'Google Chrome' tarayıcı tavsiye ediyoruz.
  • - Aynı anda birden fazla oynama sayfası açarsanız (Shockwave eklentisi) bilgisayarınız kilitlenebilir.
Oyun Hakkındaki Görüşler (Sende Yorum Yaz)

Toplam 775 adet yorum yapıldı, 2 tanesi onay bekliyor

MelihKaptan MelihKaptan - Melih ÖZER
24 Kasım 2015, Salı

Eline sağlık admin kardeşim. Sayende kaç haftadır bu oyunu oynuyorum çok sağolasın emeğe saygı.

Editörün Notu:
İyi vakit geçirdiğine sevindim Melih.

Mixel Mixel - Kemal KUTAY
22 Ağustos 2015, Cumartesi

Süper Bişey Abi 3D: Göz Kırpan

3D_Oyuncu_123 3D_Oyuncu_123 - Chainmail
13 Ağustos 2015, Perşembe

Küçükken şunu oynarken yoldan gelen tırlara çarptığımda evi herkesin başına yıkardım 3D: Sırıtkan Neyse ki şimdi herşeyi açtım :3

osbeee osbeee - Osman YILDIZ
20 Ocak 2015, Salı

Arkadaşlar bu oyunu bir kere oynadım bagımlılık yaptı hergün oynamazsam olmuyor herkese tavsiye ediyorum süper

Dankeyy Dankeyy - Baturay ÇAKMAKÇI
29 Ağustos 2014, Cuma

Cok iii yaa Adminn dusunmcgn kadar 2 senedir bu oyunu oynuyorum hergun bi gun bu oyuna girmeden duramıyorum ellerine sağlık 3D: Gülücük

yuloshvili_mamuka yuloshvili_mamuka - Leo LEON
20 Şubat 2014, Perşembe

Tek kelime ile chook slklcl ha ha ha shaka yapdim oyun muhteshem emege saygi

Overlord73 Overlord73 - Gürkan Günay
2 Şubat 2014, Pazar

Burnin' Rubber 'den sonra en iyi 2. seri bence 3D: Sırıtkan 3D: Utangaç

polatkadir06 polatkadir06 - Kadir Polat ÖZGAN
19 Ocak 2014, Pazar

Oyun çok güzel 3D: Alkış 3D: Havalı

Cooland_Cooland Cooland_Cooland - Poyraz SALUNGAN
29 Aralık 2013, Pazar

Çok iyi yaaaaaa 3D: Sırıtkan 3D: Alkış

Oyun_Seven123 Oyun_Seven123 - Burak Eren ÖZAKTI
29 Kasım 2013, Cuma

Bu oyunda çok hızlanınca arabaların içinden geçiyosun hile gibi oldu ama sitenin ilk oyunlarından deyil ama eski oyunlarından grafik ve çiziminden belli bu oyunda virajlar olmasa kolay biter çünki çok hızlanınca araçların içinden geçtiğimiz için hemen biter 3D: Sırıtkan

prenses12drctnr prenses12drctnr - Sanene lan
30 Ağustos 2013, Cuma

Çok güzel yaaaaaaaaaa 3D: Sırıtkan

seromen seromen - Serhat ŞANOĞLU
29 Ağustos 2013, Perşembe

Çok güzel oyun 3D: Alkış 5 puan verdim 3D: Sırıtkan

snoonze snoonze - Melih ÖZER
16 Ağustos 2013, Cuma

Arkadaşlar ben bu oyunu uzun süredir oynuyorum. Size tavsiyem oyunun ilk basta verdigi arabaya herhangi bir modifiye yapmayın tabi eger diğer arabaları begenmedim en guzeli bu araba diyorsanız istediginiz gibi modifiye edin. Fakat diğer arabalardan herhangi birini almak istiyorsanız ilk basta sahip oldugumuz arabaya herhangi bir modifiye yapmayın yaparsanız çok zaman kaybedersiniz. Virajlardada çok açıktan drift yapmayın direk duvara vurursunuz..

Z: Drift
X: Nitro-Turbo
Yön Tuşları: Arabaya yon verirsiniz.

İyi Oyunlar.. 3D: Gülücük

SucukluYumurta SucukluYumurta - asdasdadad
17 Mayıs 2013, Cuma

Süper bir oyun. Zorda bana göre.

nickahmet nickahmet - AHMET BARKIN OĞUL
19 Mart 2013, Salı

Güzel ama sağa çeviriyorum sola sola çeviriyorum sağa gidiyor. arkadaşlaripucu x ile nitro z ile dirift

sevket1918 sevket1918 - Fatih Furkan ARK
24 Ocak 2013, Perşembe

Arkadaşlar emeği gecen herkeze teşekkürler oyunu beğendim ama sanki oyunda eksikler var gibi gözüküyor ama yinede oyundan tat aldım 3D: Gülücük

omurcan6161 omurcan6161 - Ömürcan DEĞİRMENCİ
1 Ocak 2013, Salı

Tek kelimeyle Müthiş Oyun

lightning_hiz lightning_hiz - Alper YİLMAZ
20 Aralık 2012, Perşembe

Süper bir oyun fakat Burning Wheels ların bazıları çok zor 3D: Kahkaha

3D_Oyuncu_123 3D_Oyuncu_123 - Chainmail
14 Kasım 2012, Çarşamba

Çok kötü bu kadar kötü bir oyuna nasıl güzel diyebilirsiniz ki 3D: Hasta

My_Life My_Life - Deniz Leyla
17 Eylül 2012, Pazartesi

Oyunu çok sevdim ve bütün bölümlerini tamamladım. 3D: Kahkaha Tek kelimeyle bencede olağan üstü. Emeye saygı...

753 adet yorumu görmek için Şehir Yarışları Oyun Yorumları tıklayın.
İpuçları: 3d oyunları oynayabilmeniz için üyelik gerekmez.
3d online oyunlar

Sitemizdeki 3d oyunları oynayabilmeniz için sisteminizde Shockwave eklentisinin yüklü olması gerekir.
3D Games - 3 boyutlu oyunlar, sitemizde yayınlanan seçilmiş bedava Shockwave 3d oyunları ziyaretçilerimize ücretsiz olarak sunuyoruz.
“Türkiye nin en iyi seçme 3d oyun sitesi” 3d oyunlarımızı zevkle oynayın. 3doyunlar.net

Nerdeyim; “3d Yarış Oyunları Oyna › Şehir Yarışları Oyunu”

Kategoriler - Üyeler - İletişim - Gizlilik Politikası - Yardım - Shockwave (Eklenti) - Sitene Oyun Ekle

Erenet