En güzel 3d oyunlar için 3D Oyun sitemizi takip edin.
3D Oyun Arama

3D Oyunlar3D Yarış › Ay Yarışları Oyunu

Oyun için işaretler
Oyun Puanı: 4.04
Ay Yarışları
3D Ay Yarışları Yarış Oyunu - Dünyanın uydusu ay da kıyasıya ay yarışları yapıyor aynı zamanda bize verilen görevleri yarış esnasında yerine getirmeye çalışıyoruz. devamı...
Oyun Kategorisi: 3D Yarış
Oyun Oynanma: 683.244
Boyut: 2.31 MB
Oyun Türü: Shockwave Oyunlar
Ay Yarışları Değerlendirme
Derecelendirme: 8.07 / 10 Oy Sayısı: 5,723
Toplam Puan: 23,102 / Yorum Sayısı: 123 adet.
Adobe Shockwave
Oyun için gerekli olan eklentiyi ücretsiz indirin.
Dikkat! 3d oyunu oynayabilmeniz için Adobe Shockwave eklentisinin bilgisayarınızda kurulu olması gerekir.
3D oyunu facebook'ta paylaş Oyunu Tavsiye Et Oyunu Kaydet Oyuna yorum Yazın Oyun yorumlarını okuyun Oyunu Favori listene ekle
Counter Strike 1.6
Açıklama ve Nasıl Oynanır?

Oyun Giriş: Oyunumuz yüklendikten sonra "PLAY" ile ilerliyor ve ay arabamızı seçiyoruz. Ben "Green Finder" aracını seçtim. Araç seçiminden sonra yapmamız gereken görev söyleniyor. Tekrar "Play" diyerek oyunu başlatıyoruz.

Oyun Kontrol Tuşları: Klavye yön tuşları ile ay arabasını sürüyoruz. X tuşu ile mevcut silahlarımızı kullanabiliyoruz.

Oyun Hakkında: Oyun isminden de anlaşılacağı üzere ay da geçiyor. Bu yüzden ismi "Ay Yarışları". Oyunda hem diğer rakiplerimizle yarışıyor hemde bize verilen görevleri yerine getiriyoruz. Örneğin; ilk yarışımızda 6 adet yeşil kristal, 6 adet mavi kristal ve 6 adet kırmızı kristal toplamamız gerekiyor. Diğer bölümlerin görevleri başlamadan önce bize gösteriliyor.

Sol alt köşede toplamamız gereken kristallar gösteriliyor. Rakiplerimiz de bu kristallerden toplayabiliyorlar. Eğer onlar bizden önce toplarlarsa görevi onlar kazanmış oluyorlar.

Yarım kalmış oyunlarımız varsa oyun başlangıcında "CONTINUE" diyerek kaldığımız yerden devam edebiliyoruz. Yeni yarış için "Play" dememiz yeterli oluyor.

3Doyunlar.net iyi oyunlar.

Unutmayın; Ay Yarışları oyununa benzer sitemizdeki diğer 3d yarış oyunları oynayabilirsiniz.
Yorumculardan ipuçları (4 ipucu)
  • Turk Melih
    3D AY YARIŞLARI
    Arkadaşlar öncelikle bu oyunun yarış oyunlarının arasında farklı bir yeri olduğunu söylemeliyim. Çünkü bu oyunda gerekli kristalleri toplamak gerekiyor. Oyun esnasında en önde olmanız yarışı kristallere dokunmadan ilk sırada bitirmeniz halinde hiçbir şey olmayacaktır. Size bu oyunla ilgili birkaç şey söylemek istiyorum,

    1. Oyunla İlgili:
    - Oyunda 4 adet yarış arabası var. Özellikleri aynıdır ama ben genellikle Miniclip arabasını tercih ediyorum.
    - X tuşu ile ateş edebiliyoruz. Burada dikkat edilmesi gereken nokta şu; eğer siz durmadan ateş edip (gereksiz yere) duruyorsanız silahınız bitecektir. Eğer oyun ekranının sağ alt köşesindeki kırmızı çizelgeye bakarsanız anlarsınız. Tamamen kırmızı olursa silahınız bitmiş oluyor.
    - Topladığınız kristaller size puan kazandırır. Renklerine göre puanlar dağılmaz. Yani mavi kristal bazen 1000 bazen 200 puan kazandırır.

    2. Yarışlar:
    İlk 3 yarışta 6 yeşil, 6 kırmızı, 6 Mavi kristal toplamalısınız. Tam 3 dakika veriliyor. Diğer yarışları bilmiyorum.

    3. Taktikler:
    - 1. Yarışta vurulmamak için kenarlarda dikey olarak gidin ama sakın ters dönmeyin. Kayaları vurarak rakipleriniz yol açmak yerine, yandan geçip onları oyalayın.
    - 2. Yarışta riske girerek kazanmaya çalışın çünkü bu bölüm zor gelebilir. Kaya sağ tarafta olduğunda ufak yerden geçin. Sol tarafta büyük tepe geldiğinde yarı dikey şekilde geçin. Diğerlerine bir şey bırakmadan ilerleyin. Bu şekilde vurulmazsınız. Arkaya düşseniz bile hemen ateş edip dengeli bir şekilde oyunu bitirin.
    - Eğer en arkada kalırsanız ve diğer 3'ü gözle görünmüyorsa o yarıştan ümidinizi kesin. En fazla bir kristal bulabilirsiniz.
  • Mehmet Özgür Yalçın
    Yoldaki renkli elmasları toplarsanız puanınız çoğalır eğer diğer yarıştığımız rakiplerimize yaklaşınca X tuşuna basıp hem önümüzdeki kayaları kırmaya hem de silah sıkmaya yarıyor.
  • Can İşlem
    X tuşu sadece kayaları kırmaya yaramıyor. Aynı zamanda diğer arçlarla çok yaklaştığınızda araçlara zarar verebilirsiniz.
  • Ali Emre
    Silahları kullanmak için x tuşuna basın.
  • İpuçları! Oyunlarımızı oynarken ekran sorunu yaşıyorsanız lütfen 'Tam Ekran' oynayınız.
  • - Oyunları açabilmeniz için 'Shockwave' eklentisi yüklemeniz gerekiyor. (Olmazsa oynayamazsınız)
  • - Oyunlarımız yüklenirken sorun yaşamak istemiyorsanız 'Firefox' yüklemenizi tavsiye ediyoruz.
  • - Oyunları oynarken bilgisayarınız zorlanıyorsa 'Opera' veya 'Google Chrome' tarayıcı tavsiye ediyoruz.
  • - Aynı anda birden fazla oynama sayfası açarsanız (Shockwave eklentisi) bilgisayarınız kilitlenebilir.
Oyun Hakkındaki Görüşler (Sende Yorum Yaz)

Toplam 123 adet yorum yapıldı

warrior6640 warrior6640 - OneManArmyy
19 Ağustos 2014, Salı

Fıstık gibi oyun +5

DevrimNeferi DevrimNeferi - Salazar Percival Korsika
28 Ocak 2013, Pazartesi

Başlıkta insan büyük bir beklenti içine giriyor ama o kadar da etkileyici bir oyun değil. Puan: 4

İyi Oyunlar.

emirosqq emirosqq - Emircan YAVUZ
2 Mart 2012, Cuma

Çok güzel bir oyun ama önemli olan yarışı bitirmek değil hatta önemi yok önemli olan playa tıklayıp arabayı seçtikten sonra contunie yazısı çıkıyo üstünde mavi kırmızı yeşıl elmaslar var her zaman her birinden 6 tane toplamamız lazım topladığımız zaman oyun biter yani yarışla alakası yok

Osman Metehan Çete Osman Metehan Çete
27 Kasım 2011, Pazar

Çok güzel editörüme 3D: Alkış 3D: Alkış alkışlar

ARIZA ARIZA - arıza genç
19 Kasım 2011, Cumartesi

Ay yarışımı nasıl yani? 3D: Düşünceli

Arıza Genç Arıza Genç
6 Kasım 2011, Pazar

Güzel tüm bölümleri bitirdim

cagil_25 cagil_25 - Çağıl Güney YILMAZ
7 Eylül 2011, Çarşamba

Yarışı 1. cilikle bitirdim game over yani oyun bitti diyor 3D: Sinirli 3D: Sinirli

Pi_nG Pi_nG - Kıvanç KAPLAN
14 Ağustos 2011, Pazar

Çok güzel ama çok kolay olmuş 3D: Sırıtkan yinede emeğe saygıı 3D: Alkış

IslamOsmanli IslamOsmanli - Turk Melih
25 Haziran 2011, Cumartesi

Evet 582246_Eren bu oyunda bazı bölümler Marsta bazıları Dünyada geçiyor 3D: Gülücük

IslamOsmanli IslamOsmanli - Turk Melih
24 Haziran 2011, Cuma

Oyun İpucu: 3D AY YARIŞLARI
Arkadaşlar öncelikle bu oyunun yarış oyunlarının arasında farklı bir yeri olduğunu söylemeliyim. Çünkü bu oyunda gerekli kristalleri toplamak gerekiyor. Oyun esnasında en önde olmanız yarışı kristallere dokunmadan ilk sırada bitirmeniz halinde hiçbir şey olmayacaktır. Size bu oyunla ilgili birkaç şey söylemek istiyorum,

1. Oyunla İlgili:
- Oyunda 4 adet yarış arabası var. Özellikleri aynıdır ama ben genellikle Miniclip arabasını tercih ediyorum.
- X tuşu ile ateş edebiliyoruz. Burada dikkat edilmesi gereken nokta şu; eğer siz durmadan ateş edip (gereksiz yere) duruyorsanız silahınız bitecektir. Eğer oyun ekranının sağ alt köşesindeki kırmızı çizelgeye bakarsanız anlarsınız. Tamamen kırmızı olursa silahınız bitmiş oluyor.
- Topladığınız kristaller size puan kazandırır. Renklerine göre puanlar dağılmaz. Yani mavi kristal bazen 1000 bazen 200 puan kazandırır.

2. Yarışlar:
İlk 3 yarışta 6 yeşil, 6 kırmızı, 6 Mavi kristal toplamalısınız. Tam 3 dakika veriliyor. Diğer yarışları bilmiyorum.

3. Taktikler:
- 1. Yarışta vurulmamak için kenarlarda dikey olarak gidin ama sakın ters dönmeyin. Kayaları vurarak rakipleriniz yol açmak yerine, yandan geçip onları oyalayın.
- 2. Yarışta riske girerek kazanmaya çalışın çünkü bu bölüm zor gelebilir. Kaya sağ tarafta olduğunda ufak yerden geçin. Sol tarafta büyük tepe geldiğinde yarı dikey şekilde geçin. Diğerlerine bir şey bırakmadan ilerleyin. Bu şekilde vurulmazsınız. Arkaya düşseniz bile hemen ateş edip dengeli bir şekilde oyunu bitirin.
- Eğer en arkada kalırsanız ve diğer 3'ü gözle görünmüyorsa o yarıştan ümidinizi kesin. En fazla bir kristal bulabilirsiniz.

İpuçlarına git > Ay Yarışları

582246_Eren 582246_Eren - Eren HIŞIR
24 Haziran 2011, Cuma

Oyunda tüm bölümleri bitirdim 3D: Havalı oyun çok güzel ama bu oyun hiç ayda yarışa benzemiyor

olum_sonu olum_sonu - Emir GÜNDAY
29 Mayıs 2011, Pazar

Oyun çok güzel ya tek kelimeyle mükemel süper harika ötesi bişey bu mantyak bi oyun herkese tavsiye ederim editörüm tek kelimeyle mükemel bi oyun yapmışınız 3D: Alkış 3D: Alkış

Umut Tezsever Umut Tezsever
18 Nisan 2011, Pazartesi

Editörüm bütün oyunlar çalışmıyor flash playeri yükledim hala olmadı bi söyleyebilir misiniz?

Editörün Notu:
Shockwave player gerekli.

JusTiceLorn JusTiceLorn - Murat ŞAHİN
5 Nisan 2011, Salı

Müthiş ötesi bir oyun .

cowing cowing - Emirhan SÜER
30 Mart 2011, Çarşamba

Daha oynmadım ama editörüm bu oyunların acılması icin flash playerin olmasımı lazım 3D: Utangaç 3D: Kafası Karışmış

Editörün Notu:
Adobe Shockwave eklentisinin yüklü olması yeterli. Bazı oyunlar yüklenme esnasında flash dosya kullandıkları için flash playerde gerekebiliyor.

tolgaxlr tolgaxlr - Tolga YILDIRIM
13 Şubat 2011, Pazar

Arkadaşlar yolda giderken önünüze çıkan küçük veya büyük taşlara ateş edip yıkın yoksa hızınızı kesebilirler

berkin555 berkin555 - Berkin ARDAĞ
21 Ocak 2011, Cuma

Yön tuşlarıyla arabayı sürebilirsiniz x tuşuyla ateş eder genelde taşlar 1000 puan 500 puan 200 puan verir.

orton_man orton_man - Mert Tosun
17 Ocak 2011, Pazartesi

Kolay oyun hemde çok kolay guzel ve koaly emege sglık

berkin555 berkin555 - Berkin ARDAĞ
15 Ocak 2011, Cumartesi

1.oluyorum ateş etmeye gerek kalmıyo sace önümdeki engellere 3D: Dil Çıkartan

0nur2834 0nur2834 - Onur Karakaya
12 Ocak 2011, Çarşamba

Bu oyun gerekten süper bişe ya 3D: Alkış 3D: Göz Kırpan

103 adet yorumu görmek için Ay Yarışları Oyun Yorumları tıklayın.
İpuçları: Yardım sayfamızdaki ipuçlarını denediğiniz halde oyun açılmıyorsa iletişim bölümünden lütfen bize ulaşın.
3d hız canavarları

Sitemizdeki 3d oyunları oynayabilmeniz için sisteminizde Shockwave eklentisinin yüklü olması gerekir.
3D Games - 3 boyutlu oyunlar, sitemizde yayınlanan seçilmiş bedava Shockwave 3d oyunları ziyaretçilerimize ücretsiz olarak sunuyoruz.
“Türkiye nin en iyi seçme 3d oyun sitesi” 3d oyunlarımızı zevkle oynayın. 3doyunlar.net

Nerdeyim; “3d Yarış Oyunları Oyna › Ay Yarışları Oyunu”

Kategoriler - Üyeler - İletişim - Gizlilik Politikası - Yardım - Shockwave (Eklenti) - Sitene Oyun Ekle

Erenet