En güzel 3d oyunlar için 3D Oyun sitemizi takip edin.
3D Oyun Arama

3D Oyunlar3D Motor › Harley Motor Yarışı Oyunu

Oyun için işaretler
Oyun Puanı: 4.09
Harley Motor Yarışı
3D Harley Motor Yarışı Motor Oyunu - Rakip harley motorları geçip harley motorumuzla bitiş çizgisine birinci gitmeye çalışıyoruz. devamı...
Oyun Kategorisi: 3D Motor
Oyun Oynanma: 761.772
Boyut: 2.60 MB
Oyun Türü: Shockwave Oyunlar
Harley Motor Yarışı Değerlendirme
Derecelendirme: 8.18 / 10 Oy Sayısı: 8,365
Toplam Puan: 34,210 / Yorum Sayısı: 220 adet.
Adobe Shockwave
Oyun için gerekli olan eklentiyi ücretsiz indirin.
Dikkat! 3d oyunu oynayabilmeniz için Adobe Shockwave eklentisinin bilgisayarınızda kurulu olması gerekir.
3D oyunu facebook'ta paylaş Oyunu Tavsiye Et Oyunu Kaydet Oyuna yorum Yazın Oyun yorumlarını okuyun Oyunu Favori listene ekle
3d engelli at yarışı
Açıklama ve Nasıl Oynanır?

Oyun başlangıcı; Play > harley motor ve sürücü seçiyoruz > tekrar Play ve oyun yükleniyor.

Oyun kontrol tuşları; klavye yön tuşları ile harley motorumuzu sürüyoruz. A tuşu ile vites küçültüyoruz. Z tuşu vites büyütüyoruz. Vitesi ne zaman büyütmek gerek ne zaman küçültmek gerek oyun içinde gösteriliyor.

Oyun amacı; yarışta diğer harley motor yarışçılarını geçip birinci olmak.

Oyun hakkında; yolda harley motorumuzla giderken puanları topluyoruz. Şimşek simgelerini alark nitro (Nos) kullanıyoruz. Şimşek simgesini alınca nitro kendisi otomatik olarak devreye giriyor.

3doyunlar.net pistinde iyi yarışlar.

3Doyunlar.net iyi oyunlar.

Unutmayın; Harley Motor Yarışı oyununa benzer sitemizdeki diğer 3d motor oyunları oynayabilirsiniz.
Yorumculardan ipuçları (7 ipucu)
  • Axi Weled
    Arkadaşlar oyundayken ilk olduğunda motordaki adam sırtını geriye verirken A'ya basıcaksınız (vites atma) eğer araba vs gibi şeylere çarptığınızda Z'ye yani (vites küçültüceksiniz) sağ şeritteyseniz yani yoldaysanız sol şeride kayın (açık alan) ama dikkat edin sağ yolda çok çukur, tümsek, çamur var ve tam yenicekte olsanız yenilirsiniz oyunu ilk önce rust ile başlayın rakibiniz belli olacaktır marly açıldığında onu kullanırsınız size tavsiyem rakibinize çarparak onu arabaya sıkıştırabilirsiniz.
    Örnek: Shorty tercihi sol yoldur ve çok iyidir onu sol yoldan çarparak sağa kaydırın ve tır gelicek arada sıkışıcak o çıkana kadar siz kazanırsınız bu arada sağ yoldaki kutu taşıyanlara dikkat! üzerinize gelebilir.
  • Ali Anıl Tonka
    Araba vitesi ve yaptığı hızlar hakkında bilgi:

    1.vites: 40 km/h
    2.vites: 60 km/h
    3.vites: 120 km/h
    4.vites: 130 km/h
    5.vites: 140 km/h
  • Xxxxx Oguzhann Xxxxx
    Motorcuların isimleri (kötü kullanandan iyi kullanana)
    -Rusty
    -Shorty
    -Jake
    -Marcus
    -Betzy
    -Viktor
    -Marlene
    NOT: Marlene tek kadın yarışçıdır fakat en iyisidir. Benden tavsiye eğer oyunu ilk oynayışınızsa Rusty'i alın. Editörüm bunu ipucu olarak eklerseniz sevinirim (tabi yazının bu kısmını silin).
  • Eren Ortakcı
    Oyun ilk açılışta yüklenmiyorsa. Sayfayı yenileyip tekrar deneyin (F5 tuşuna basabilirsiniz).
  • Mert Ünal
    Motoru 1. viteste kaldırın kırmızı göstergenin ortasında A ya basın motorun hızına hız katacaksınız.

    Yoldaki şimşek işaretlerini aldıktan hemen sonra A ya basın dahada hızlanacaksınız.
  • Mert Ünal
    CHANGE GEAR WİTH A: Vites büyütmeniz gerektiğini gösteren yazı.
    CHANGE GEAR WİTH Z: Vites küçültmeniz gerektiğini gösteren yazı.
    A: Vites büyült.
    Z: Vites küçült.
    YÖN TUŞLARI: Motorun hareketi.
  • Sevket
    Z tuşu vites küçültür A tuyu vites büyütür unutmayın.
  • İpuçları! Oyunlarımızı oynarken ekran sorunu yaşıyorsanız lütfen 'Tam Ekran' oynayınız.
  • - Oyunları açabilmeniz için 'Shockwave' eklentisi yüklemeniz gerekiyor. (Olmazsa oynayamazsınız)
  • - Oyunlarımız yüklenirken sorun yaşamak istemiyorsanız 'Firefox' yüklemenizi tavsiye ediyoruz.
  • - Oyunları oynarken bilgisayarınız zorlanıyorsa 'Opera' veya 'Google Chrome' tarayıcı tavsiye ediyoruz.
  • - Aynı anda birden fazla oynama sayfası açarsanız (Shockwave eklentisi) bilgisayarınız kilitlenebilir.
Oyun Hakkındaki Görüşler (Sende Yorum Yaz)

Toplam 220 adet yorum yapıldı

warrior6640 warrior6640 - OneManArmyy
18 Ağustos 2014, Pazartesi

Güzel oyun 4 puan benden 3D: Göz Kırpan

manga438 manga438 - Hasan Doğan ORHAN
8 Eylül 2013, Pazar

Oyun güzele benziyor oww güzelmiş emeğe saygı 3D: Alkış

ersocuk ersocuk - Ersin HAFIZOĞLU
29 Mayıs 2013, Çarşamba

En son yorum 12 şubat ! Onaylanacak yorum yok ! Ben yazayımda 3 aydan beri yorum yazılmamış bu oyuna 3D: Sırıtkan

leonardo666 leonardo666 - Erdem Karakoç
12 Şubat 2012, Pazar

Arkadaşlar bu oyunu oynayabilmek için Shockwave Eklentisi olmak zorundadır! yoksaoyun çalışmaz oyuna gelince a tuşu ile vites artıyor z ile vites küçülüyor ve arkadaşlar level2 de polis geliyor merak etmeyin öyle kovalamalı falan değil önünüze çıkıyor şerit değişitiriyo bi sağ bi sol bazen sol taraftaysa u dönüşü yapıp sağ tarafa geçiyor 3. levelde ise minibüs geliyo ve bomba gibi siyah daire şeyler atıyor herkeze iyi oyunlar dilerim

herseyi_kazanan herseyi_kazanan - cCcCc TÜRKLER KAYBETMEZ cCcCc
28 Ocak 2012, Cumartesi

Bu oyun benim icin sanırım cok güzelde 3D: Kahkaha

3DNeiL 3DNeiL - BarbaDos
20 Kasım 2011, Pazar

Arkadaşlar bu ates tekerlek motor Oyununun benzeridir ama zorluklar bunda erken başlıyor ateş tekerlek oyununu oynarsanız bunu daha iyi oynarsınız...

huseyin27 huseyin27 - Hüseyin BUĞDAYCI
11 Kasım 2011, Cuma

Çok güzel tavsiye etmiyorum. 3D: Hasta 3D: Alkış

verem verem - Emir BOSTANCI
9 Kasım 2011, Çarşamba

Cok güzel bi oyun 3D: Alkış

IslamOsmanli IslamOsmanli - Turk Melih
3 Kasım 2011, Perşembe

Güzel oyun.

kaanyosas kaanyosas - Kaan ÇAP
6 Eylül 2011, Salı

Süper bi oyun 3D: Sırıtkan

skaler skaler - Ensar ÜRKMEZ
1 Ağustos 2011, Pazartesi

Oyun güzel bide A vitesi ükseltir Z ise düşürür unutmayım

GS1905 GS1905 - OĞUZHAN
20 Haziran 2011, Pazartesi

Otomatik vitesli arabayı duydumda otomatik vitesli motor varmıdır varsa bunları kaldırsınlar 3D: Sırıtkan

samet_enes_fb samet_enes_fb - Samet DENİZ
15 Haziran 2011, Çarşamba

Oyun süperrrrr emeğe sagı 3D: Alkış 3D: Alkış

halil halil - HaLiL Die Biri
6 Mart 2011, Pazar

Oyun çok zor yav bi seçenekler olsaydı ya kolay zor orta falan diye

underrey underrey - Berk ÇELİK
23 Şubat 2011, Çarşamba

Oooof bana çok zor geldi yaa zor kazanıyom 3D: Sinirli 3D: Sinirli

35eray35 35eray35 - Eray ÖTÜM
10 Şubat 2011, Perşembe

Benden size bir kaç ip ucu
1) bir yere çarptığımızda z ile vites büyültmeden hızlanamazsınız.
2) 5 ìnci vitesteyken a basılı tutarsanız hızlı gidersiniz.

joker989 joker989 - Yunus Emre KUZUCU
14 Ocak 2011, Cuma

Gfb gsb rusty i alın süper adam o ilk maçlarda alın yoksa yenilirsinizz

GS1905 GS1905 - OĞUZHAN
8 Ocak 2011, Cumartesi

Ya önümde bitane manyak motorlu polis var önümü kesiyo diğer motor geçiyo

GS1905 GS1905 - OĞUZHAN
31 Aralık 2010, Cuma

Ya yarışın 5/4 ünü 1. bitiriyom tam bitirmek üzereyken jet gibi geliyo benden önce bitiriyo 3D: Sinirli

yigitxj60 yigitxj60 - Yiğit ÜSTÜN
10 Aralık 2010, Cuma

Çok güzel oyun editörüm 3D: Alkış

200 adet yorumu görmek için Harley Motor Yarışı Oyun Yorumları tıklayın.
İpuçları: Beğendiğiniz oyunları arkadaşlarınıza göndererek onlarında oynamalarını sağlayabilirsiniz.
3d gezgin koyun

Sitemizdeki 3d oyunları oynayabilmeniz için sisteminizde Shockwave eklentisinin yüklü olması gerekir.
3D Games - 3 boyutlu oyunlar, sitemizde yayınlanan seçilmiş bedava Shockwave 3d oyunları ziyaretçilerimize ücretsiz olarak sunuyoruz.
“Türkiye nin en iyi seçme 3d oyun sitesi” 3d oyunlarımızı zevkle oynayın. 3doyunlar.net

Nerdeyim; “3d Motor Oyunları Oyna › Harley Motor Yarışı Oyunu”

Kategoriler - Üyeler - İletişim - Gizlilik Politikası - Yardım - Shockwave (Eklenti) - Sitene Oyun Ekle

Erenet