En güzel 3d oyunlar için 3D Oyun sitemizi takip edin.
3D FORUM | Üye ol
3D Oyun Arama

3D Oyunlar3D Korku › Zombi Baskını Oyunu

Oyun için işaretler
Oyun Puanı: 4.04
Zombi Baskını
3D Zombi Baskını Korku Oyunu - Özel bir alanda yapılan saldırı sonucu insanlar zombiye dönüşür, bu ortamda hayatta kalmaya çalışıyoruz. devamı...
Oyun Kategorisi: 3D Korku
Oyun Oynanma: 474.397
Boyut: 6.12 MB
Oyun Türü: Shockwave Oyunlar
Zombi Baskını Değerlendirme
Derecelendirme: 8.08 / 10 Oy Sayısı: 8,814
Toplam Puan: 35,608 / Yorum Sayısı: 152 adet.
Adobe Shockwave
Oyun için gerekli olan eklentiyi ücretsiz indirin.
Dikkat! 3d oyunu oynayabilmeniz için Adobe Shockwave eklentisinin bilgisayarınızda kurulu olması gerekir.
3D oyunu facebook'ta paylaş Oyunu Tavsiye Et Oyunu Kaydet Oyuna yorum Yazın Oyun yorumlarını okuyun Oyunu Favori listene ekle
3d korkulu görev
Açıklama ve Nasıl Oynanır?

3d oyun yüklendikten sonra START GAME ile oyunu başlatıyoruz. Options ile çeşitli ayarlamalar yapabiliriz. P tuşu ile oyunu durdurabiliyoruz.

İpucu: Zombi sayısı çoğaldığında etrafında renkli bitonlar varsa bu bidonlara ateş edin ve patlamasını sağlayın. Bu sayede etrafındaki zombilerde etkisiz hale geleceklerdir. Oyunda amacımız hayatta kalmaya çalışmak ve etrafa yayılmış hastalıksız beyinleri toplamak.

Oyun kontrol tuşları:
Klavye yön tuşları ve WASD tuşları ile ilerliyoruz. Shift tuşu ile birlikte kullandığımızda hızlı koşuyoruz.
M tuşu: Sesi kapat / aç
Space (boşluk) tuşu: zıplama
F tuşu: bıçak saldırısı
R tuşu: silah şarjör doldurur
C veya CTRL tuşu: eğilir
G veya E tuşu: el bombası
1, 2, 3 ve 4 tuşları ekrandaki görevleri yapar.

Army of the Damned (Zombi Baskını) Resimler:
Zombi baskını oyunu

Zombi baskını oyna

3Doyunlar.net iyi oyunlar.

Unutmayın; Zombi Baskını oyununa benzer sitemizdeki diğer 3d korku oyunları oynayabilirsiniz.
Yorumculardan ipuçları (8 ipucu)
  • Alperr Keskiin
    Size biraz taktik vereyim ilk önce tankın üstüne çıkın orada kesinlikle korunaklısınız zombilere vuramasanız bile tankın içine giriyolar oeada ekranı alta çekim f ile bıcak la vurun ateşli zombiilerden korunmak için kapağa gizlenin orda kapak var ara tarafada ateş edersiniz. zombiler tankın içinne girdiğinde bıçakla öldürmek istemesseniz size bölüm atladıkça yeşil bişi gelcek wave 3-4 galiba onu takın biraz ama çok yakın değil uzakta değil atın işte tankın içindeki tüm zombiler oraya saldırmaya gitcekler sizde ateşveya bomba ile hepsini öldürürsünüz 2-tank daki zombileri öldürmek için takın etrafına bomba arka ve önüne yeter ölmezlerse siz aşağı inin zaten 1-2 zombi vardır wave 9 da ben çok zorlandım kırmızı büyük zombi silahlı geliyor onun içinde 4 e basıp tabii gelirse sarı renkli füze resimli yollayın yine ölmesse tek çare savaşmanız olcak birde ipucu vereyim 1-2-3-4 tuşları ile yetenekler geliyor onları kullanabilirsiniz tankta iken merminiz bitince ekranı aşağı alın ve 1 basın aşağı düşerse kötü olur hepsini bıçakla öldürüp yeni wave başlayana kadar alın 2. tuşta baril atıyolar o bariller patlayıca dalga yayıyor sizin elinize geçtiği an atın 3.de yeşil bişey atıyor zombilerin hepsi oraya kosacak hepsi gelince bomba ile işlerini bitirin 4 füze gibi bişi atıyor nereye sarı duman gelirse oraya sallıyor helikopter 1-mavi duman 2-kırmızı duman 3-yeşil duman 4-sarı duman.
  • Mesut Karacaoğlu
    Arkadaşlar bu tür oyunlar kesinlikle korkunç değildir. Ama sakın o kulübeye gitmeyin önden bakarken arkadan zombi cikti anice aklım çıktı benim sandalyeden dusuyodum küt küt attı kalbım bi süre sonra arkdan yaptım kulübede onden geldi. Gercekten o zaman insan korkuyo dikkat edin benim gibi korkmanızı istemem doğrusu. Simdi size biraz ipucu vereceğim. Önce doğdunuz yerde zombileri yanınıza kadar getirin, zombileri birlik ordu gibi toplayın dikkat edn yakınlaşınca koşarlar sonra ortalarına bir bomba ile bombanın patlaması ve zombilerin havaya uçması bir olur. Wawe 2 de 2 tusuna basın kırmızı bisi oluyo. O zombilerin çok sevdiği şeylerdendir. Hemen oraya koşacaklarından eminim. Sonra bi bombayla zombiler biter. Wawe 3 de surungen zombiler var zaten kulübede sürüngen zombi arkadan geldi. Surungenlerin bacakları olmayabilir ama daha hızlı emekliyen bi zombidir bu normal zombinin 1/2 veya 2 katı daha hızlıdırlar ayrıca mermiler kutularıda düşmeye başlar bu sayede mermilerimizi çoğaltıp daha çok saldırabiliriz zombilere ama wawe20 dan sonra oyun okadar zor oluyorki sanki gökten zombi yağıyo sanırsınız.
  • Oğuz Akdeniz
    İlk olarak start game tıklıyoruz ve oyuna başlıyoruz
    Taktikler;
    1- Wave 1 i geçtikten sonra size bir özellik veriyor eğer mermiiz biterse 1 ile işaret bombası atın balonlarla size cephane indiriliyor bunu daha çok siper bölgesinde uygulayın.
    2- gittikçe yeni zombiler gelir ve eğer uyanık kalırsanız yerden sürünen (wave 2 den sonra çıkar)zombileri görebilirsiniz.
    3- Wave 2 yi geçtikten sonra size bir özellik daha geliyor eğer etrafta patlayıcı bidonlar yoksa 2 ye basıp patlayıcı bidon tahliye edilmesini sağlayabilirsiniz bu işaret bombasını arazinin tam ortasına atmanızı tavsiye ederim bu bidonlar tahliye edilince zor durumda kaldığınız zaman bidonlara ateş ederek nükleer bir patlama yaratabilir ve tüm zombileri yok edebilirsiniz.
    4- Arka taraflardan zombi gelmiyor ister mermi transferini arka taraflarda yapabilir veya zor durumda kaldığınızda arka taraflara çekilebilirsiniz.
    5- Eğer bidon transferi hakkınız kalmamışsa (daha çok ilerki bölümlerde karşılaşacağınız bir durum) ve etrafta patlatmadığınız bidon yoksa G tuşu ile silaı bomba atar modunda ateş etmeye ayarlayabilirsiiz bomba atar modu daha çok BOSS larda ve çok sayıda zombinin bir araya geldiği zamanlarda müdafa vuruşu olarak kullanılır.
  • Ulaş Genç
    Oyun gerçekten süper. Ama dev zombiler okarda zorlu değil ama silahları çok etkili. Ben 10 tane beyinide topladım ama bir işe yaradığını görmedim. İlk başlayınca yanınızdaki tankın üzerincen inmeyin. Tankın açık kapağı var oranın arkasına siper alabilirsiniz. Zombileri vurarak mermi harcamayın silahsız zombiler dışında hepsinin tankın altına toplaşmalarını bekleyin. Sonra f ye basarak hepsini bıçakla öldürün. Silahla tek tek ateş ederek head shot yapmayıda neneyin. Dev bölümüne gelmeden önce zombilerin çıkış yerlerine 2 ile patlayan varillerden koyun. Dev gelince varillere iyice yanaşmasını bekleyin. Sonra varili vurum deve e ile bomba atın ölecektir. Oyun çok güzel oynamanızı tavsiye ederim.
  • Furkan Güneş
    Size biraz ipucu vereyim:
    İlk önce Oyun Kontrol Tuşlarında SHİFT tuşu verilmemiş. Giderken SHİFT tuşuna basılı tutarsanuz adamımız hızlı koşacaktır.

    Birazda Taktik vereyim.
    Bakın orda bir tank var Oynarken hep onun üstünde kalın, açılmış bir kapak var onun arkasında durun silahlı zombilerden korunmuş olursunuz.
    Bide zombiler tankın altına girebilir bunun için çözüm ise aşağı doğru çevirin ekranı öylesine F tuşu ile bıçak sallayın o bıçak zombileri öldürecektir. Hem bıçak saldırısının puanı fazla olduğu için de daha fazla puan sahibi olabilirsiniz. Sizin işiniz silahlı zombilerle ilgilenmek olcak öbürleri siz tankın üstündeyken altına girmiş olcağından aşağı doğru bıçak sallayıp öldürebilirsiniz. Yani hepsini toparsak o kapağın arkasında eğilip durun arkadan gelen silahlı zombileri halledin sonra öndeki silahlıları halledin tankın altında kalanları da bıçakla halledin.
  • Barış Bayrakçı
    Wasd-kontrol tuşları: yürüme
    shift: hızlı koşmaya yarar
    c-ctrl: eğilme
    f: kılıç sallama
    r: silah şarjorü yenileme
    p: pause
    mouse sol tuşu: ateş
    m: ses kapatıp açma
    1: mermi
    2: bomba varili
    3: zombi çekme
    4: uçakla saldırı
  • Sherwood Maker
    Arkadaşlar oyunu biraz daha oynadım 16. Waveye geldim gerçekten oyun çok zorlaştı elinde dev makineli tüfek olan dev adamdan daha en başta hepsi farklı yerden 4 tane geldi onlrın dışında belkide yüz tane zombi beş tane falan geldikleri yer var zaten. Tüfekli zombi ler ateş edio devler üstüme gelio heryere mermi ve bomba dumanı attım yetmiodu. O devleri air strike bile öldüremio. Baya güçlüler kafalarına bi sürü de bomba attım yardım isteyip uçaklardan gelen patlayıcının yanındayken vurdum patlayıcıya patladı gene ölmedi. Çok güçlü o dev ona uzakan bomba atarak yenin heryere uçaktan patlayıcı attırın daha sora etrafında zombiler olduğunda patlatın. Ben 16. Wawe de 3 devi öldürdüm bir tane kalmıştı onu öldürecektim baya bomba atmıştım ona bi köşeye sıkıştım arkamdan zıplayan zombi sürüsü yakaladı beni. Yeni scorum şu an 106325 bu ikinci denememdi önceki denememde de söylemiştim zaten oyunu yanlışlıkla baştan yaptım. Ve arkadaşlar ben 10 tane beyin topladım. Hand gun aldım bu merminiz biterse işe yarar. Çok tuhaf birşey parmağınızla ateş ediosunuz. Ve 1 2 3 ve 4 tuşlarıyla yaptığınız yardım çağrılarından 3 tuşuyla yaptığınız şeyle uçaktan bir gaz bombası atılıyor ve atıldığı yerdeki zombiler birbirine dalior. Devler gelirse yapın bunu ben yapmadım devlerde. Bunu yaparsanız dev canavar diğer zombileri temizler zaten. Onlar birbirlerine yakından saldırdıkları için hepsi birbirine yaklaşıyo yani onlar savaşırken ortalarına bir bomba atarsanız 20 30 zombi öldürmüş olursunuz. Ayrıca zombileri kafadan vurursanız direk ölüyor sadece devi kafadan bombayla vursanız bile ölmüyor. Ve silahinizin mermi taşıma kapasitesi 540 ve kendi şarjörünede 60 tane mermi alabiliyor. Bunu fulleyene kadar uçaktan mermi yardımı isteyin ve fullediğinizde o azalana kadar da harcamayın onu. Merminiz bitince tekrar yardım istersiniz.
  • Sherwood Maker
    İnternette oynanabilir olan en iyi fpslerden yada fps oyunu denebilir baya güzel bir oyun. Oyunda ben wawe 9a geldiğimde pauseye bastim ve yeniden oyuna başlıcaktım ki resume yerine yanlışlıkla retry e bastım çünkü en üstteydi ve genelde böyle oyunlarda resume en üstte olur. Herneyse retrye bastım ve oyuna baştan başlamak zorunda kaldım ona dikkat edin. Resume oyuna devam eder Retry oyuna baştan başlar. Ve oyunda bazen zombi öldürdükçe bişeyler çıkıyor onu yaptığınızda yere duman bombası gibi birşey atiyorsunuz ve size patlayıcı mermi gibi yardımlar geliyor onlar 1 2 3 ve 4 tuşuyla kullanılıyor daha iyi bölümler için saklama çalışmayın hepsinde en fazla 3 tane oluyor kullanmazsanız daha fazla çıkmıoyr en iyisi bol bol kullanın ve bol bol çıksın ama mermiyi bitmedikce fazla istemeyin ilk bölümler bıçakla da yapılıyor hiç vurulmadan. Oyunda baya cephane hakkınız var bittikce yere duman atip yenisi isteyebilirsiniz merminiz bitsede daha bombalarınızda var beş zombi falan yanyanaysa silahla dalmayın e tuşuyla bomba atın bir bombayla ölürler ve bölüm geçtikçe zombiler farklı yerlerden gelmeye başlıyorlar ve bölüm bitince bi ara oluyor o arada etraftan beyin toplamaya çalışın toplam on tane var hepsini bulunca hand gun yani silah çıkıyor. Ben sekiz tane bulabildim açık yerlerde ve kutuların arkalarında oluyor. O boşkutuları yokedin daha kolay ararsınız. 9. Waveye geldiğimde puanim 35000 civari bişeydi kolay bi oyun ama daha sonra değişik zombiler çıkmaya başlıyor.
    Not: Zombilerin tüfek kullandığını ilk bu oyunda gördüm.
  • İpuçları! Oyunlarımızı oynarken ekran sorunu yaşıyorsanız lütfen 'Tam Ekran' oynayınız.
  • - Oyunları açabilmeniz için 'Shockwave' eklentisi yüklemeniz gerekiyor. (Olmazsa oynayamazsınız)
  • - Oyunlarımız yüklenirken sorun yaşamak istemiyorsanız 'Firefox' yüklemenizi tavsiye ediyoruz.
  • - Oyunları oynarken bilgisayarınız zorlanıyorsa 'Opera' veya 'Google Chrome' tarayıcı tavsiye ediyoruz.
  • - Aynı anda birden fazla oynama sayfası açarsanız (Shockwave eklentisi) bilgisayarınız kilitlenebilir.
Oyun Hakkındaki Görüşler (Sende Yorum Yaz)

Toplam 152 adet yorum yapıldı

bilgili1222 bilgili1222 - Elifduru ASLAN
1 Mayıs 2014, Perşembe

Tavsiye ederim 18 yaşından küçük olanlar oynamasın 3D: Şaşkın

kazanan07 kazanan07 - Emin KÜÇÜKOĞLU
24 Mart 2014, Pazartesi

Süper bea herkese tavsiye ederim

SucukluYumurta SucukluYumurta - asdasdadad
13 Eylül 2013, Cuma

Online olsaymış keşke. Hızlı doldu ben bile şaşşırdım. Güzel oyun.

Qegua Raftinkci Eotlet Xerosimelex Qegua Raftinkci Eotlet Xerosimelex
23 Haziran 2013, Pazar

M tuşu ile sesi açıp kapata bilirsiniz

x_zor_man_x x_zor_man_x - Abdurrahman HUSEM
4 Haziran 2013, Salı

Oyun Cidden çok güzel 3D: Gülücük sürükleyici bi oyun korkutucu diğil müziği gerilim müziği olsaymış birazdaha korkardık 3D: Sırıtkan

crayzkingahmet crayzkingahmet - Baha Ahmet TÜMER
27 Mayıs 2013, Pazartesi

Evet arkadaşlar bu oyun guzel ancak vave gectikce zor oluyor... ama siz gidipte tankın üstüne cıkmayın nedeni vave 10 dan sonra ole zorlaşıyorki ben zor gectim bnm rekor 20 vave ama bi taktik bnde verem özel guclerinizi saklayın... şimdi yapcaklarınızı anlatım 1 numaralı mermi kutusu olanını arkalara atın orda biriksin mermi bitince gidin alın... 2 numaralı olan patlayıcıyı zombileri toplatıp patlatık bnm taktigim 3 e basıp cekiyom 2 yide basıyom tümü gidiyor... 3 numaralı zombileri cekme şeyi işte tumu oraya gidiyor sizde hemen patlatın hepsini... 4 numaralı olan air-sitrke bu atıgınız yerin duvar gibi yaklaşık 7-8 bomba atıyor bunuda 3 e basıp yapabilirsiniz hem yakındakilerde hasarı yiyip patlıyor...
şimdi oyun nasıl oynanır söyleyim:
w tuşu ileri a tuşu sola s tuşu arkaya dogru d tuşu sağa doğru gidiyor...
e tuşu ile bomba atiyor...
mausunuzun sol tık tuşu ile ateş ediliyor...
r tuşu mermi dolduruyor...
silahın kapastimesi 540, şarjoru 60 mermidir...
YARDIM ETTİYSEM NE MUTLU BANA

jedimaster jedimaster - Hüseyin FATİHLİ
12 Mayıs 2013, Pazar

Editörüm cry of fear diye bir oyun var bilirsiniz belki bu oyunlardan çok daha korkutucu

mehmet_yusuf mehmet_yusuf - yusuf körbıçak
10 Nisan 2013, Çarşamba

Korku oyunlar hiç korkucu gelmiyo nedense 3D: Sırıtkan

Robotikres Robotikres - CcC İnci CcC
30 Mart 2013, Cumartesi

The Walking Dead'a Benzeyen bir oyun olsa daha heycanlı olurdu ama bu verdiğim oyunu googleden resimlerine bakıp düşünürsümüz 3D: Alkış 3D: Alkış

by900 by900 - Burak YÜKSEL
26 Mart 2013, Salı

Arkadaşlar En İyi Savunma Hattı Tankın Ustune Çıkmaktır Eger Altınıza Zombı Dolmuşsa G Tuşuna Basıp Onları Patlatın Ve 2. Taktık Ise Mermılerı Cok Zorda Kalmadıkca Atın Ancak ALMAYIN!

ASLAN_ALP ASLAN_ALP - ALP ASLAN
10 Mart 2013, Pazar

Çok güzel 3D: Kahkaha harika Xfroma teşşekkür edeirm 3D: Sırıtkan

wolverine_pro_hacker wolverine_pro_hacker - Logan
2 Mart 2013, Cumartesi

Oyun güzel ama ne yapmamız gerekiyor sayın editörüm

Spider_Yasin Spider_Yasin - Yasin GÖKMEN
28 Ocak 2013, Pazartesi

Taktik: arkadaşlar zombiler gelmeden tankın üstüne çıkın sonra tankın içine giriyolar ama saldıramıyolar aama biz saldırabiliyoz bıçaklıyın ama gitgide silahlı zombiler geliyo tankın uzun duvar gibi şeyine saklanın vuramazlar ama arkanızdanda burabilirler onada dikkat!

Yee05 Yee05 - İsmet SOYAL
29 Aralık 2012, Cumartesi

Yee 206.354 Skor taktik veririm 3D: Sırıtkan

Yee05 Yee05 - İsmet SOYAL
28 Aralık 2012, Cuma

Hheheh ben 24 vaveye geldim sıkıldım aga neyapiyim ya 1:30 saat olmus araya daldım en sonunda öldüm 3D: Uykulu 206.425 napaym simdi 1.ciym isteyenlere taktik videosu gönderirm 3D: Alkış

Spider_Yasin Spider_Yasin - Yasin GÖKMEN
27 Aralık 2012, Perşembe

3d korku yaşasın 3d korku korku oyunlarını seviyom ama silah oyunlarını daha çok 3D: Havalı 3D: Havalı

kazanan07 kazanan07 - Emin KÜÇÜKOĞLU
7 Ekim 2012, Pazar

Offf süper oyun ama wawe 14den sonra zorlaşıyoo

Baris007 Baris007 - Sdfgds SDGFS
30 Eylül 2012, Pazar

Beyler kırmızı dev zombiyi öldürmek için kafasına 3 adet roket atın ve kendi taktiğimi söyleyeyim Ben tankın üzerine çıkıyorum ve zombiler tankın içine giriyor sonra 3. özelliği kullanıyoruz ve tüm zombiler dumanın yanına gidiyor aynı yere 4. özelliğimizi atıyoruz ve hapsi ölüyor 3D: Havalı fakat silahlı mavi yaratıkları kendiniz öldürün

umut1 umut1 - Umut StrikesüperstarsSherwoodAbleArcher
24 Eylül 2012, Pazartesi

Bn bütün beyinleri topladım ve handgun u açtım oyun baya güzl 3D: Dil Çıkartan

BeeLOKE BeeLOKE - Ali KARATAŞ
14 Eylül 2012, Cuma

Arkadaşlar ben 18 leveli geçemedim geçen varmı 3D: Üzgün ? ve oyun süper emeğe saygı 3D: Alkış

132 adet yorumu görmek için Zombi Baskını Oyun Yorumları tıklayın.
İpuçları: Beğendiğiniz oyunları arkadaşlarınıza göndererek onlarında oynamalarını sağlayabilirsiniz.
Online Tank Savaşı

Sitemizdeki 3d oyunları oynayabilmeniz için sisteminizde Shockwave eklentisinin yüklü olması gerekir.
3D Games - 3 boyutlu oyunlar, sitemizde yayınlanan seçilmiş bedava Shockwave 3d oyunları ziyaretçilerimize ücretsiz olarak sunuyoruz.
“Türkiye nin en iyi seçme 3d oyun sitesi” 3d oyunlarımızı zevkle oynayın. 3doyunlar.net

Nerdeyim; “3d Korku Oyunları Oyna › Zombi Baskını Oyunu”

Kategoriler - Üyeler - İletişim - Gizlilik Politikası - Yardım - Shockwave (Eklenti) - Sitene Oyun Ekle

Erenet